Hybrid Threats in EaP Countries: Building a Common Response
The policy paper was produced in the scope of the project: “Building a common response to hybrid threats – enhancing cooperation of EaP CSOs in policy solutions.” Lead organization: Georgian Foundation for Strategic and International Studies Partner organizations:...
Raport: Mai multe televiziuni continuă să facă partizanat în campania electorală pentru Primăria Chișinău. Curtea Supremă de Justiție a obligat, la solicitarea ”WatchDog.MD”, Consiliul Audiovizualului să efectueze monitorizarea televiziunilor partizane.
Raportul de monitorizare a reflectării campaniei pentru alegerile primarului Municipiului Chișinău de către presa televizată a fost efectuat în baza analizei buletinelor de știri de la zece posturi TV în perioada 21-27 octombrie 2019. Pe parcursul unei săptămâni au...
Ion Ceban a devenit cel mai mediatizat candidat pe final de campanie. Mai multe televiziuni manipulează opinia publică în timp ce Consiliul Audiovizualului inacționează
Cei mai mediatizați candidați la cele zece televiziuni monitorizate în perioada 7-15 octombrie 2019 au fost Ion Ceban (114 mențiuni), Andrei Năstase (110 mențiuni), și Dorin Chirtoacă (64 mențiuni). Iar cel mai puțin mediatizați candidați au fost Lilia Ranogaeț (16...
ПЛЮС ДЕОФШОРИЗАЦИЯ ВСЕЙ СТРАНЫ
Парламент принял Закон о деофшоризации в первом чтении. Закон установил ограничения участия офшоров в процедурах приватизации, частно-государственного партнерства, государственных закупок, концессии работ и услуг для юридических лиц, основанных объектами в...
OMNIBUS PRE-ELECTORAL CHIȘINĂU 2019
Sondajul face parte din seria de produse pe care și le-a propus comunitatea WatchDog.MD să le facă până la alegerile locale din Chișinău. Cercetarea sociologică vizează rezultatele sondajului sociologic privind intenția de vot la alegerile locale din Chișinău,...
WatchDog.MD a lansat cel de al doilea raport de monitorizare a prezenței candidaților la funcția de primar general în știrile TV
Raportul de monitorizare a reflectării campaniei pentru alegerile primarului Municipiului Chișinău de către presa televizată a fost efectuat în baza analizei buletinelor de știri de la zece posturi TV în perioada 23 septembrie - 6 octombrie 2019. Pe parcursul acestor...
WatchDog.MD și CBS-AXA au prezentat rezultatele sondajului de opinie „Omnibus pre-electoral – 2 Chișinău 2019”
Sondajul face parte din seria de produse pe care și le-a propus comunitatea WatchDog.MD să le facă până la alegerile locale din Chișinău. Comunitatea WatchDog.MD a prezentat astăzi rezultatele sondajului sociologic privind intenția de vot la alegerile locale din...
WatchDog.MD lansează raportul de monitorizare a prezenței candidaților la funcția de primar general în media online
WatchDog.MD lansează astăzi primul raport de monitorizare a prezenței în știrile online a candidaților la funcția de primar general. Perioada monitorizată a fost 9 – 22 septembrie și include TOP-ul celor mai accesate portaluri de știri. Au fost monitorizate știrile în...
WatchDog.MD a lansat raportul de monitorizare a prezenței candidaților la funcția de primar general în știrile TV
WatchDog.MD a lansat astăzi primul raport de monitorizare a prezenței candidaților la funcția de primar general în știrile TV. Perioada monitorizată a fost 9 – 22 septembrie și include TOP-ul preferințelor TV în Chișinău și AccentTV. A fost monitorizat principalul...